Monday, September 15, 2008

Ayuh hulurkan bantuan !

Assalamualaikum warahmatullah..

Seandainya anda terbaca blog mengenai madrasah ini, saya dengan rasa rendah diri dengan ini merayu pada anda semua agar dapat menyalurkan sedikit bantuan kepada anak2 kecil tahfiz kita ini untuk mendalami ilmu agama dan menjadi seorang hafiz yang cemerlang. InsyaAllah, dengan sumbangan anda, semoga kita dikenali Allah, kerana amalan kita ini. InsyaAllah..

Sumbangan walaupun kecil, tetapi ianya membawa kesan yang besar.. Sumbangan boleh disalurkan terus kepada pihak madrasah ataupun melalui saya. Saya boleh dihubungi melalui talian 017-3297123/012-2243063 ataupun emailkan ke hanif at um.edu.my ( tukarkan at kepada @).

Sumbangan boleh disalurkan secara bulanan, apa yang saya sarankan disini, mungkin anda boleh menyumbangkan 1kg beras setiap bulan dengan menyalurkan RM3 untuk 1kg beras. Doakan usaha ini membawa keberkatan. InsyaAllah.. Sama2 kita usahakan.

Alhamdulillah...

Syukur kepada Allah s.w.t yang telah melimpahkan kurniaan rezeki kenapa anak2 yatim tahfiz di madrasah ini.. semoga Allah taala membalas dengan balasan yang setimpal dengan sumbangan yang diberi ! InsyaAllah..

Untuk setakat harini..

40kg beras berjaya dikumpulkan.. Target sebulan 400kg untuk 100 anak2 tahfiz di madrasah.



Group Pertama ! Syukur kepada Allah !

Alhamdulillah, setakat harini.. dah berjaya kumpul 60kg beras !

1 comment:

Aboit said...

salam, boleh saya dapatkan account no untuk tujuan derma..terima kasih